Biuro Promocji i Reklamy GENERALCZYK jest wydawcą "Poradnika Handlowca", który na rynku prasowym ukazuje się nieprzerwanie już 31 rok. Według aktualnych syndykatowych badań czytelnictwa prasy handlowej Trade Readership Monitor - 2022/2023 przeprowadzonych przez firmę Kantar, a zleconych wspólnie z międzynarodowymi firmami branży FMCG, "Poradnik Handlowca" jest liderem znajomości, dotarcia i czytelnictwa wśród pism branżowych prasy handlowej.
W portfolio wydawnictwa BPiR GENERALCZYK oprócz "Poradnika Handlowca" znajduje się "Handlowiec", a także ceniony w branży HoReCa miesięcznik "Poradnik Restauratora" . Wydawnictwo ściśle współpracuje z kadrą naukową Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz z Instytutem Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur oraz ekspertami wielu światowej klasy agencji badawczych.
Miesięczniki wydawnictwa BPiR GENERALCZYK - „Poradnik Handlowca” i „Poradnik Restauratora” ukazują się regularnie, co miesiąc, w nakładzie kontrolowanym przez PBC (dawniej ZKDP). Raz w roku wyspecjalizowana firma, wyłoniona w przetargu organizowanym przez PBC dokonuje audytu sprawdzającego rzetelność druku i dystrybucji.